Hallo!
Nu ik mijn 99 slayer heb gehaald heb ik uiteraard een nieuw goal nodig, of eigenlijk een paar..
Binnenkort begin ik bij mijn nieuwe baan, dus skilling komt vanzelf wel met de treinreis en OSRS MOBILE!! wat nu toch echt dreigt uit te komen!
Een paar dingen die ik sowieso wil gaan doen zijn boss grinds off task, zoals Zulrah/Giant mole/Vorkath. Dit vooral voor een aantal pets, maar ook zeker voor het geld voor mijn andere goal namelijk raids.
Ik heb nu de laatste weken wat minder actief geraid maar meer bezig met de req's te verbeteren, nu heb ik daarom mijn thieving(86 op het moment) farming(80) en ofcourse mijn combat wat omhoog gewerkt. Nu wil ik d.m.v zulrah mijn switches flink verberen, en zonder te hoeven jugglen full gear kunnen hebben in de bank. Dat laatste lukt al aardig, rigour en augury unlocked, 320m bank, maar nog wel jugglen voor DWH.
Kort maar krachtig: skilling tijd, offtask bossing, en raids improvement!
Tot lezens!
p.s mochten er nogmeer mensen bezig zijn met raid reqs, beginnen met raids of iets in die trent, ik ben altijd in
want met die raid meister mee is voor hun ook niet fijn als ik iedereen burn bij olm en net wat trager ben
dus kunnen alle noobs herenigen en samen tbows halen met 10k points! (totaal)