Onderwerp: OSRS Ironman: Road to succes! zo nov 13, 2016 9:53 pm
OSRS Ironman: Road to succes!
~ DIY Deflexus ~
Halo iedereen, ik wil hier graag in deze blog een beetje mijn progressie tonen aan de clan. De Ironman challenge is soms echt één grote grind, en deze wil ik graag hier met jullie delen!
korte termijn doelen:
---
afgewerkte doelen:
20 nov 2016:
Master Clue #1: Stap 4
"Chop a redwood log whilst sporting the finest lumberjack gear."
te halen requirements:
85 Woodcutting. +5 Woodcutting boost.
Klik voor meer info:
Om zo efficient mogelijk te zijn heb ik besloten om teak trees te kappen en de logs te banken. zo ga ik 21.5k teak logs nodig hebben voor 85 Woodcutting. via deze weg ga ik ook 80+ Construction kunnen banken. Teaks kun je snel banken in Tai Bwo Wannai door trading sticks te betalen aan Rionasta die dan alles naar je bank stuurt. Heb hiervoor zo'n 275K trading sticks voor nodig. Gelukkig kan je die snel krijgen door cut opals, jade en red topaz te verkopen aan Gabooty. Dus heb ik Karamja Hard Dairies gedaan voor de ondergrondse gem mine in Shilo Village.
Side Goals: Dragon Axe, Proberen hier en daar wat Dagannoth Rex kills ertussen te gooien in de hoop eentje gedropt te krijgen. Zo ga ik 't kappen net iets sneller kunnen laten gaan. Amulet of Glory, als mijn kat niet dood is ga ik ook af en toe Puro Puro. Heb mijn kat nodig voor een hunter boost naar level 83. Door 't feit dat ik toch constant hop tussen 5 worlds bij 't spawn forcen van Dragon Implings, behoud ik mijn boost makkelijk.
Dagannoth Rex KC: 4 Dragon Impling KC: 19
06 dec 2016:
Master Clue #1: Stap 5 "Yawn in the 7th room of Pyramid Plunder. Beware of double agents! Equip a pharaoh sceptre and a full set of menephite robes."
te halen requirements:
81 Thieving. Pharaoh sceptre. Menephite Robes.
Klik voor meer info:
Het plan is om 69-71 Thieving nog te doen met blackjacking. Daarna beginnen met Pyramid Plunder in de hoop een pharaoh sceptre te krijgen voor 81 thieving. Als dit niet lukt, zie ik wel of we verder grinden voor de sceptre drop, of de clue droppen. Daarna doe ik de minigame voor de menephite robes.
Laatst aangepast door DIY Deflexus op zo jan 08, 2017 6:26 am; in totaal 15 keer bewerkt
Onderwerp: Re: OSRS Ironman: Road to succes! ma dec 05, 2016 10:59 pm
Update #5
Heb al een tijdje 81 Thieving gehaald. Ben nu level 85 om precies te zijn. Nog geen Pharaohs Sceptre zien verschijnen, maar wel iets anders gekregen ondertussen!
Onderwerp: Re: OSRS Ironman: Road to succes! zo jan 08, 2017 5:15 am
Update #6
Heb al een tijdje niets meer van mij laten horen, dus hier ben ik dan maar eens met een update(je) van afgelopen maand! Allereerst heb ik m'n Master Clue eindelijk kunnen afwerken. De Pharaoh Sceptre drop heb ik iets voor level 87 Thieving gehad. Hier de loot:
Master Clue reward:
Niet de beste loot, maar toch! Ondertussen aan volgende Master Clue grind begonnen in combinatie met de 87 Slayer grind. Heb 80 Agility nodig voor Relleka Rooftop course Clue. Dus hier mijn Master plan:
The, grindy, plan.:
Doe geen Agility zonder alchs, uit principe. Wou dus Air Battle Staffs om te alchen. Orbs had ik gelukkig genoeg banked voor level 75 Crafting. Cosmic runes niet, dus even Quest cape afgewerkt voor easy fairy ring access tijdens het runecraften. Hiervoor dus 50 Rc, 70 Craft en 65 Smithing voor moeten afwerken. Ondertussen besloten om voor Stamina's te gaan om die revitalisation pool in POH te kunnen bouwen. Kon ik makkelijk run rechargen in POH en terug teleporteren naar Edgeville tijdens 't chargen van air orbs. Terwijl ook 60 Rc, 70 Farm en 65 Construction gehaald om zo goed als alle Hard Dairy's te doen voor exp lamps, easy Herblore experience. Nu ben ik eindelijk bezig met Orbs chargen, Air Bstaffs craften en Rondjes lopen. Eerste Agility level is al binnen. Nog 7 te gaan.
Quest Cape:
Skilling Levels:
Slayer gaat goed, zit op 43% van 80-87. En zoals je kan zien is Full Guthans ook gearriveerd. 2e Barrows set volledig afgerwerkt!
Slayer update:
Wel, dat zal 't ongeveer zijn. tot in de clan chat!