Onderwerp: LAST MAN STANDING! ma mei 30, 2016 7:25 am
Hallo allemaal!
Ik wil event organiseren genaamd: Last man standing!
Wat is last man standing? We gaan met alle mensen die willen joinen (hoe meer hoe beter) naar de wilderness resource arena en houden kleine minigame waar in iedereen tegen elkaar vecht tot de dood. Dit is een soort voor proefje van de minigame van jagex leuk om mee te expimenteren en zeker gezellig om te doen met onze clan. Dit wordt zeker lachen als we allemaal in de team speak zitten. Resource area:
Hierbij zijn paar regels aan verbonden om het interessant te houden. -Spelers nemen geen items mee (DUS OOK NIET EQUIPPED) behalve 7.5k om in de area te komen. -Spelers mogen niet uit de resource arena anders zijn ze gediskwalificeerd. -Spelers die dood zijn gegaan mogen niet terug naar binnen wel mogen ze komen kijken buiten de arena. -Ik de host (en miscchien yke of andere clan lid) zal random items over de resource arena droppen die mensen moeten oppakken in hunger game style. -Aan het begin van het spel staat iedereen aan de noordelijke rand van de arena en beweegt pas op mijn teken. -Het is een spel guys dus a.u.b. geen teamwork. -Val de hosts niet aan. -De world waarin we dit gaan doen is w 25 dit betekend dat je niet kan pjen en ongeveer iedereen zal elkaar kunnen aanvallen -HAVE FUN! -Overheads en andere prayer zijn toegestaan
De items die je oppakt zijn voor jou maar je zal er mee dood gaan dus de winner krijgt ongeveer al de loot . De winner krijgt een extra 100k van mij als mini kado ;p.
Voor alle duidelijk heid dit is niet mijn idee ik heb 't van een youtuber als je benieuwd ben hoe dat is gegaan:
edit last man standing met een week verplaatst Dit doen we woensdag 15 juni :3
Laatst aangepast door rils2 op di jun 07, 2016 10:39 pm; in totaal 3 keer bewerkt