Onderwerp: December Clue event en meer!!!!! zo dec 03, 2017 2:15 pm
Beste Clan genoten de maand december is weer aangebroken en dat betekent lekker veel Rsen omdat het veelste koud is buiten. Maar ook gezellig met je famillie leuke dingen doen! Aangezien onze clan net een familie is zijn er een aantal leuke dingen gepland voor deze maand! hieronder lees je wat zoal.
Hoe werkt het? Om mee te doen, maak je een nieuw topic aan op het forum onder Drops en geef je deze de volgende titel: “Clue Event <RSN> - December”. Het gaat hierbij dus om een nieuw topic, zodat we het precies bij kunnen houden dat je het echt deze maand heb gehaald. Hierin zet je je clue en value door middel van een screenshot.Boven de screenshot zet je wat voor soort clue het was (easy,medium,hard of master). Het zou fijn zijn als je op je screenshot zowel de drop kan zien als de datum die op je computerscherm staat. Uiteraard gaan wij er van uit dat iedereen eerlijk zal zijn over de clue rewards!
Wanneer begint het? Deze competitie zal beginnen op 5 December en zal duren tot en met 29 December . Aan het eind van deze periode zal ik alle topics nagaan en de winnaars vervolgens bekend zal maken.
Zijn er rewards? Er zijn zeker weten rewards! Per clue tier zal er een reward zijn voor diegene die de duurste en de goedkoopste clue heeft. Dus iedereen kan hieraan mee doen want de prijs voor de hoogste easy clue zal het zelfde zijn als voor een master clue. rewards genoeg. Als er mensen willen inleggen voor de rewards PM mij en zal ik je in de discription zetten als donateur!!
Maar er was meer? Ja zeker, het is bijna kerst en dat kan dus niet zonder cadeaus aan ons voorbij gaan! Wie weet komt de DN Kerstman wel langs met (kleine) cadeaus en drop partys! Zorg dus dat je altijd in onze home world 50 bezig bent en wie weet heb jij wel geluk.
Masses. De leukste Raids masses zullen ook zeker doorgaan. Deze worden niet al te lang van te voren gepland in de chat en telegram. Ook zullen er misschien andere masses gepland worden zoals corp of GWD.
Hou het deze maand dus allemaal goed in de gaten!! Cheers van de staf van DN Clan!
Bij deze een link om de huidige hoogste en laagste rewards per tier te zien! (Credits naar Pascal) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RoPRonDuL_DNO6wNBj6EwxXw_TwjR5fy1nB9beL9Ezc/edit?usp=sharing
Onderwerp: Re: December Clue event en meer!!!!! vr dec 08, 2017 1:07 pm
TheXenia schreef:
weet niet of het werkt maar ik had iig een hard clue van 18 k :p / en ik weet ook niet of ik dit hier moet posten iig excuses voor het ongemak
pinokkio schreef:
Hoe werkt het? Om mee te doen, maak je een nieuw topic aan op het forum onder Drops en geef je deze de volgende titel: “Clue Event <RSN> - December”. Het gaat hierbij dus om een nieuw topic, zodat we het precies bij kunnen houden dat je het echt deze maand heb gehaald. Hierin zet je je clue en value door middel van een screenshot.Boven de screenshot zet je wat voor soort clue het was (easy,medium,hard of master). Het zou fijn zijn als je op je screenshot zowel de drop kan zien als de datum die op je computerscherm staat. Uiteraard gaan wij er van uit dat iedereen eerlijk zal zijn over de clue rewards!
Dus als je even een Topic genaamd “Clue Event TheXenia - December” zou kunnen aanmaken & die dan daar even posten?