Onderwerp: Gottaburn ready for duty! di nov 07, 2017 11:34 pm
Geachte dames, heren en gender X's
Ik ben Gottaburn, 23 jaar, afkomstig uit Sint-Niklaas (BE). "DN Reaper" heeft me geïnviteerd in de clan. Hiervoor zat ik namelijk in "nlcc" waar ik enkel in zat omdat mijn vriend daar Leader is. Er waren de laatste tijd veel problemen / drama dus was de timing alvast perfect om te veranderen van cc.
Naast OSRS speel ik veel verschillende games. OverWatch, Fortnite, Eurotruck Simulator 2, CoD WWII, RB6 Siege, PUBG, CS:GO, GTA V, ... Ik stream dagelijks op twitch.tv/Gottaburn , feel free to hop in.
Current goals op OSRS zijn 90+ based melee stats, buyable 99's afwerken en nadien weer richting een 90 based account toewerken. Hieronder een kleine spoiler van mijn rs verleden.
See you all in-game! Gottaburn
RuneScape History:
RuneScape 2006 -> 2011 OldSchool RuneScape 2014 tot en met nu. MAAR!! Dit is niet mijn eerste account. Ik had een solid 90 based osrs account, werd gehacked omdat je na een namechange blijkbaar opnieuw je authenticator moest activeren. Langs de ene kant nalatigheid van mezelf en langs de andere kant ook niet duidelijk aangegeven door Jagex. Jammer genoeg werden alle untradeables gedropped en alles erafgehaald. Heb destijds in 2016 alles van junk verkocht en overgezet op een alt account. Toen ik terug wou beginnen had ik zin in een andere manier van spelen, dus leende ik eerst een maxed account van me buddy om te staken. Toen ik 8 bil had, ben ik alles zo efficiënt mogelijk beginnen trainen, waardoor ik nu op een RWT account lijk. But idgaf.
Bouwkundig Captain
Aantal berichten : 481 Registratiedatum : 07-05-17 Woonplaats : Zwolle
Onderwerp: Re: Gottaburn ready for duty! wo nov 08, 2017 7:28 am
Hey GottaBurn.
Leuk man!
Welkom in de clan en succes met je gestelde doelen!