Dutch Nation
Log in of registreer jezelf.
Hiermee ontgrendel je de volledige functionaliteiten van het forum!

Introductie van Snummie 2rho9jt
Dutch Nation
Log in of registreer jezelf.
Hiermee ontgrendel je de volledige functionaliteiten van het forum!

Introductie van Snummie 2rho9jt
Dutch Nation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dutch Nation, OSRS chilling clan!
Joinen? Registreer je met je RSN!

 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenDoneren
Laatste onderwerpen
» Introductie Koen o_0
Introductie van Snummie Emptywo apr 29, 2020 2:28 pm van Cees VD Spec

» introductie Tickl3 M3
Introductie van Snummie Emptydi jun 11, 2019 7:55 pm van Tickl3 m3

» Intro Grav
Introductie van Snummie Emptyma jun 10, 2019 11:10 am van GravNPG

» UIM_Naga Introduceert zichzelf
Introductie van Snummie Emptyvr mei 31, 2019 2:58 pm van UIM_Naga

» THE NEW GENERATION
Introductie van Snummie Emptyzo okt 14, 2018 4:33 pm van Snummie

» Dipsy Claus
Introductie van Snummie Emptywo apr 11, 2018 12:36 am van EVO 2

» Informatie wekelijkse skill event
Introductie van Snummie Emptydo maa 22, 2018 1:31 pm van Ser Kelvin

» Smithing Competitie
Introductie van Snummie Emptydo maa 22, 2018 1:30 pm van Ser Kelvin

» Drops en Rewards - Ser Kelvin
Introductie van Snummie Emptydi maa 20, 2018 9:49 pm van DN Pascal

Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 36. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 7:18 am.
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Introductie van Snummie

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Snummie




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 27-03-17
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hoogezand

Introductie van Snummie Empty
BerichtOnderwerp: Introductie van Snummie   Introductie van Snummie Emptyma maa 27, 2017 9:45 pm

Uhm ja een introductie. Hoe begin je daar nou mee.
Laat ik eens te beginnen met mezelf voor te stellen.

Mijn naam is Vincent van der Veen, 20 jaar oud en woon in Hoogezand dat ligt in de provincie Groningen!
Mijn OldSchool RuneScape naam is: Snummie
Geen idee waarom ik ooit die naam heb gekozen maar is al van vroeg af aan dat ik deze naam heb dus bij deze. bounce
Sinds een korte tijd (2 dagen ofzoiets) ben ik weer OSRS gaan spelen. Dat komt een beetje door YouTube want ik hou er van om lekker op de bank te zitten filmpjes te kijken. Zo ben ik ook een beetje OSRS filmpjes gaan kijken en ben zo weer geintresseerd geraakt in OSRS. Ook heb ik filmpjes gekeken van RS3 maar dat spreekt mij totaal niet aan want ik hou van Old School. Hiervoor was ik al een beetje begonnen met een account maar ben daar toen destijds mee gestopt omdat ik het constant alleen speelde en daardoor mijn intresse verloor.

Wat jullie je misschien afvragen is hoe ik bij jullie clan/community ben gekomen.
Nou dat is namelijk zo. Ik heb dus weer besloten om RuneScape te gaan spelen maar ik wou wel wat gezelschap hierbij hebben want anders ben ik weer snel klaar met het spel, wat er zonde zou zijn want het is nog steeds een leuk spel. Dus ik ben opzoek gegaan naar wat Nederlands ClanChats want had geen zin om Engels te gaan spreken. Na het vinden van een redelijk aantal Nederlandse clan's/community's waren ze bijna allemaal inactief of bestonden ze niet meer. Zo ben ik maar verder gaan zoeken want ik dacht er moet wel een community zijn die nog wat actief is en toen kwam ik hier. Ik dacht voordat ik ga registreren laat ik eens kijken hoe het met de ClanChat staat, voordat deze ook weer inactief of niet meer bestond. Eenmaal aangekomen bij de ClanChat zag hij dat er aardig wat mensen inzaten en zelf konden praten Shocked Na echt 5 minuten praten moest ik maar een introductie schrijven van de jongens dus bij deze haha.

Ik hoop dat je tot nu toe geniet van mijn introductie want hij is nog niet klaar Laughing
Zoals ik al eerder heb gezegd ben ik 20jaar. Momenteel ga ik nog naar school maar ik zit in het examen jaar WOHOOO!! Ik studeer Middenkaderfunctionaris Bouw, ja dat is een hele mond vol, aan het Alfa-College te Groningen. Op het moment ben ik 5 dagen in de week op stage bij Bouwbedrijf Tadema dat ook gevestigd is in Groningen. Naast mijn stage ben ik ook nog aan het werk bij McDonald's. Bij de McDonald's vervul ik de functie Crewtrainer wat echt geweldig is *kuch*.

Mijn hobby's zijn: Voetballen, naar festivallen gaan zoals Q-Base, auto rijden, gamen en muziek luisteren.
Mijn favorite muziek is Hardstyle maar ik luister ook veel verschillende andere genres.

Ook heb ik naast dit allemaal een vriendin dus soms is het best moeilijk om tijd te vinden voor RuneScape maar ik zal me best doen om regelmatig online te zijn om jullie te kunnen vergezellen.

Nou laten we het nu eens over mijn geweldige RuneScape account hebben.
Mijn skills op RuneScape zijn heel erg verschillen want op het moment heb ik bijvoorbeeld 72 Fletching en 1 Construction. Zo is maar weer te zien hoe divers mijn account is. Mijn Combat level is: 69 Embarassed
Mijn doel in RuneScape is: Ik heb geen doel. Ik wil er gewoon van genieten en zie wel waar ik kom.

Ook vroeg DN Koen om een liefdes verklaring maar ik denk dat ik daar maar niet aan ga beginnen want dan duurt deze introductie nog langer dan dat hij al is.

Ik hoop dat jullie zo een beeld van mij hebben kunnen krijgen.
Groetjes, Vincent


Laatst aangepast door Snummie op ma maa 27, 2017 9:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
PhobosDeimos
Captain
Captain
PhobosDeimos


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 27-12-16

Introductie van Snummie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie van Snummie   Introductie van Snummie Emptyma maa 27, 2017 9:47 pm

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ser Kelvin
General
General
Ser Kelvin


Aantal berichten : 935
Registratiedatum : 29-07-16
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ja

Introductie van Snummie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie van Snummie   Introductie van Snummie Emptyma maa 27, 2017 9:49 pm

Haha flinke intro! Welkom! Wink


Laatst aangepast door Nivlek23 op ma maa 27, 2017 9:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DN Pascal
General
General
DN Pascal


Aantal berichten : 681
Registratiedatum : 13-01-17
Leeftijd : 28
Woonplaats : Groningen

Introductie van Snummie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie van Snummie   Introductie van Snummie Emptyma maa 27, 2017 9:50 pm

Ondanks dat ik persoonlijk een beetje teleurgesteld ben ik het feit dat je geen liefdesverklaring hebt geschreven voor DN Koen, wil ik je bij deze toch van harte welkom heten in de clan! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yke
Leader
Leader
Yke


Aantal berichten : 899
Registratiedatum : 19-05-16
Leeftijd : 27
Woonplaats : MineCity

Introductie van Snummie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie van Snummie   Introductie van Snummie Emptyma maa 27, 2017 10:11 pm

Welkom! eindelijk is een goeie intro!Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Introductie van Snummie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie van Snummie   Introductie van Snummie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Introductie van Snummie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» introductie xe3:)
» Introductie Koen o_0
» Introductie
» 1HP introductie
» Introductie NW NL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Nation :: Introductie :: Introduceer jezelf!-
Ga naar: