Goedenavond allemaal,
VoorstellenIk ben Martin, ben 24 jaartjes jong en wonende te Overijssel.
Voor de geïnteresseerden, ik ben weer begonnen met school na 4 jaar fulltime gewerkt te hebben. Heb hiervoor beveiliging afgerond en doe nu coördinator beveiliging. Na deze opleiding bij de politie of marechaussee solliciteren voor een baan.
Doe beveiligingsklusjes als bijbaan en ben druk met stage op het moment.
Runescape verleden Speel in totaal meer dan 11 jaar Runescape. Op Rs2 was ik maxed op het account 'Mr fruitmelk' en bezig voor completionist cape, waar ik toentertijd al aardig mee op weg was. Ben helaas gehackt in de tijd dat ik even een pauze erin had gelast, in die tijd is iemand op mijn account gaan botten en ben ik nu daarop permanent verbannen.. (Als iemand een NL Mod kent waarmee ik in contact kan komen, zou fijn wezen)
Toen oldschool uitkwam kon ik een account gebruiken van een maatje van mij 'Koning korky', hij speelde niet meer en ik speelde weer volop. Questcape behaald, slayer toen 86 en cb 100+. Toen kon ik goed meekomen met de top 5000 ongeveer. Helaas is hij weer gaan spelen en mij eraf geknikkerd omdat hij toch liever zelf speelde..
Nu weer net een maand bezig op 'ranzige vis' (gisteren net membership verlengd) en bezig met
alle skills te uppen. Ben sowieso een skiller & quester, op het moment 1130 total en 174 questpoints en buiten rc om alle skills 40+. Als mensen met mij willen skillen, geef maar een gil!
ClanverledenHeb jarenlang met dezelfde groep een clan gehad, waarvan ik ook council ben geweest. Ik keurde de nieuwe leden goed/af en gaf ze eventuele feedback.
Dit zijn enkele clans waarin ik heb gezet:
TDR (The Dutch Revolution)
DRF (Dutch Runescape Forces)
en nog wat clans.
Hopelijk ga ik mij hier net zo thuis voelen, als dat ik jarenlang heb gedaan! Ik heb er een goed gevoel bij en word elke keer vriendelijk ontvangen in de clanchat.
Verder wil ik mijn maatje 'Jenz F T W' bedanken voor het naar voren brengen van deze clan.
Één voor allen, allen voor één!
Met vriendelijke groet,
Martin, Ranzige vis