Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 27-01-17 Woonplaats : Nijmegen
Onderwerp: Introductie Noodleking, Koning van de Noodles vr jan 27, 2017 4:25 pm
Eeey allemaal! Mijn IGN is Noodleking (voorheen 119arjan), maar in het echt heet ik gewoon Arjan (verrassing!)
Op het moment ben ik 21 jaar, man, woon ik op kamers in Nijmegen, en studeer ik Artificial Intelligence op de Radboud Universiteit te Nijmegen. Beste studie ooit, heb er echt geen spijt van. Nu zit ik in mijn 3e jaar, met 1 jaar vertraging ontvang ik mijn bachelor over 18 maanden! Daarna een master doen, ik weet alleen nog niet welke.
Voor de rest speel ik ook wel eens gitaar, en speel ik natuurlijk OSRS. Dit spel heb ik vroeger ook gespeeld, maar nooit echt alles van het spel gezien (ik denk maar echt 10%). Nu lekker diehard tryhard terug en klaar om elke skill onveilig te maken. Een PK'er ben ik niet echt, maar ga het wel leren zodra mijn skills een beetje up-to-date zijn.
Dit ben ik, Arjan, a.k.a. Noodleking, de koning van de Noodles. Buig voor mij en mijn Noodle army!
PEC Zwolle Lieutenant
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 20-05-16
Onderwerp: Re: Introductie Noodleking, Koning van de Noodles vr jan 27, 2017 4:26 pm
Welkom Arjan
Ser Kelvin General
Aantal berichten : 935 Registratiedatum : 29-07-16 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ja
Onderwerp: Re: Introductie Noodleking, Koning van de Noodles vr jan 27, 2017 4:27 pm