Aangezien ik ga rcen (op een rustgevende tempo) zal ik mijn bank eens bijhouden en zo mijn progressie tonen, mss dat ik dormiddel van dit wel eens eindelijk 100m bank haal :p ik probeer dit wekelijks of om de 2weken te updaten. dit is wat ik nu heb:
Een goede 23M, en nu rcen maar!
Droplexx Clan lid
Aantal berichten : 133 Registratiedatum : 23-05-16
Onderwerp: Re: Mijn bank -- ma sep 26, 2016 7:10 pm
nice! als je bankt bij de moonclan met de moonclan teleport bespaar je die duelrings al uit
Onderwerp: Re: Mijn bank -- di okt 04, 2016 1:23 am
Yoo boys ik heb dus zowaar het beste ooit gehad een vriend stopte met rs en ik kreeg zijn geld, ineens van 32M naar 90M zoiets. BONK MADE zo komt mijn goal voor 100m cash te hebben wel heel dichtbij.
Ser Kelvin General
Aantal berichten : 935 Registratiedatum : 29-07-16 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ja
Onderwerp: Re: Mijn bank -- di okt 04, 2016 10:25 am
Onderwerp: Re: Mijn bank -- do okt 27, 2016 3:35 pm
Weer 11 dagen geleden ong, note: Ik deed een 23 - 24M dropparty niet zo lang geleden. Oké dat terzijde is dit tot nu toe mijn bank, ik doe nu rc/bossen tussendoor dus normaal komt het geld nu pas Alles samen 70M ish
Onderwerp: Re: Mijn bank -- wo nov 02, 2016 12:41 am
Bank atm, bezig met Lvls te halen voor Varrock elite diary.. wat wilt zeggen dat ik bank lose + trident die ik niet kan pricechecken & ong 1.5M in eiland.
Herblore kost me nog 12M zoiets, dan bekijken hoe ik smithing train
Onderwerp: Re: Mijn bank -- zo nov 13, 2016 2:05 am
Update ~~
Heb Varrock elite diary behaald met boost (wel geld kwijt door herb/smithing te lvlen) ondertussen wat terug door rc/ moet nog 2.2M van vriend krijgen. Alles samen kom ik op zon 70m mss wat meer, dus vergeleken met mijn vorige screen heb ik amper tot niks verloren en mn elite behaald
Onderwerp: Re: Mijn bank -- vr nov 25, 2016 11:51 pm
Heb sinds kort iets nieuws geleerd, blijkbaar is Konduit hetzelfde als osbuddy pro (maar dan gratis) Zijn paar leuke features bij zoals het zien hoeveel je bank waard is, bij deze moet ik geen al te grote screens maken + er zit nog 6.9M in mijn eiland edit: 1.3M uit eiland gehaald , alles te smaen 78m ish