Onderwerp: SKILL EVENT BELANGRIJKE MEDEDELING. ma aug 22, 2016 8:10 pm
Hallo dames en heren!
De skill event die iedere week gehouden worden blijft leuk! met elke skill zien we andere mensen die eraan meedoen, logisch natuurlijk! zo heeft iedereen een skill die die wel en niet leuk vind
Het valt me veel op dat als er verteld word over de skill event dat er vaak word gevraagd wat je ermee kunt winnen. In eerste instantie ging het om de eer, en het feit dat je de skill van de week erop mag uitkiezen. Maar het leek mij toch leuk als er een soort van prijs aan verbonden zat. ik dacht eerst aan een bond voor de nummer 1, maar een prijs voor alleen de nummer 1 is ook niet leuk, dus is er besloten om de nummers 1,2,3 een geld prijs te geven. Dit is zowel een idee van mij en Xe3, en word dus ook door ons beide gefinancieerd.
#1 - 1.5mil GP #2 - 750k GP #3 - 500k GP
Hopelijk geeft dit ook nog wat extra motivatie om mee te doen, of in iedergeval voor de 2e of 3e plek te gaan Het prijzengeld gaat vanaf de volgende skill in, aangezien deze week al begonnen is. Graag een reactie met wat jullie ervan vinden!
Onderwerp: Re: SKILL EVENT BELANGRIJKE MEDEDELING. ma aug 22, 2016 8:12 pm
Nice nice nice!!! Grinden die shitttt
Droplexx Clan lid
Aantal berichten : 133 Registratiedatum : 23-05-16
Onderwerp: Re: SKILL EVENT BELANGRIJKE MEDEDELING. ma aug 22, 2016 8:14 pm
Dit vind ik een zeer goed idee! Leuk dat jullie het willen financieren:) Misschien is in de toekomst een clanbank een goed idee, dan kunnen we daar dit soort dingen(en bijvoorbeeld de loterij) met uitbetalen. De clanbank zou dan aangevuld worden door loots van clanevents dit doen veel clans maar top idee!
gerwinn Clan lid
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 26-05-16 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: SKILL EVENT BELANGRIJKE MEDEDELING. ma aug 22, 2016 8:15 pm
De winnaar krijgt van mij een bloemenkrans en een kusje :p
Onderwerp: Re: SKILL EVENT BELANGRIJKE MEDEDELING. di aug 23, 2016 3:45 am
Suppers idee als ik miss mee doe met men Iron man maar zou nog ni snel gebeuren want moet wat questen enzo doen, en als ik nu win met de Iron man kan ik Het dan op men ander ventje de prijs krijgen?
Men iron ventje is Lowl Jr men gewoon ventje LowlJr is da oke?