Dutch Nation
Log in of registreer jezelf.
Hiermee ontgrendel je de volledige functionaliteiten van het forum!

400 Slayer points guide voor een slayer helmet! 2rho9jt
Dutch Nation
Log in of registreer jezelf.
Hiermee ontgrendel je de volledige functionaliteiten van het forum!

400 Slayer points guide voor een slayer helmet! 2rho9jt
Dutch Nation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dutch Nation, OSRS chilling clan!
Joinen? Registreer je met je RSN!

 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenDoneren
Laatste onderwerpen
» Introductie Koen o_0
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptywo apr 29, 2020 2:28 pm van Cees VD Spec

» introductie Tickl3 M3
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptydi jun 11, 2019 7:55 pm van Tickl3 m3

» Intro Grav
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptyma jun 10, 2019 11:10 am van GravNPG

» UIM_Naga Introduceert zichzelf
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptyvr mei 31, 2019 2:58 pm van UIM_Naga

» THE NEW GENERATION
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptyzo okt 14, 2018 4:33 pm van Snummie

» Dipsy Claus
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptywo apr 11, 2018 12:36 am van EVO 2

» Informatie wekelijkse skill event
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptydo maa 22, 2018 1:31 pm van Ser Kelvin

» Smithing Competitie
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptydo maa 22, 2018 1:30 pm van Ser Kelvin

» Drops en Rewards - Ser Kelvin
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptydi maa 20, 2018 9:49 pm van DN Pascal

Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 134. Dit aantal is bereikt op za mei 04, 2024 12:12 am.
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 400 Slayer points guide voor een slayer helmet!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mr Walnoot
Clan lid
Clan lid
Mr Walnoot


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 22-05-16
Leeftijd : 26
Woonplaats : Medemblik

400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Empty
BerichtOnderwerp: 400 Slayer points guide voor een slayer helmet!   400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptyma mei 23, 2016 11:26 pm

Hallo team genoten van de Dutch Nation!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier maar dan ook een korte guide over hoe ik mijn slayer helmet had gehaald!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten eerste maar dan ook het belangrijkst spendeer je punten aan niks maar dan ook helemaal niks!
Totdat je de slayer helm in je handen heb...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten tweede hoe ik snel aan points kwam was een enige echte dwarf cannon gebruiken!
Maar het kost wel wat centen!
Maar je moet eerst de dwarfcannon quest voltooid hebben voordat je deze Cannon kan gebruiken!
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! K1c4qv
Je krijgt hier door veel ranged xp.
Plus je kan ook je strength defence attack of magic trainen gewoon als bijbaantje!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten derde als je in de slayer dungeon ben dat kan op bepaalde niveaus je dwarf cannon NIET gebruiken bij de...
Abyssal demons/Nechryaels/Waterfiends/Gargoyles/Black demons!
Maar dan zou ik wel je beste voedsel en super strength potions meenemen voor de hogere xp drops!
En natuurlijk je beste maar dan ook maar je beste armour wat je kan dragen!
Als je bij de slayer tower ben dan kan je helemaal NIET JE DWARFCANNON gebruiken!
Zoals ik net zei bovenstaande regel neem je beste armour mee en wat strength potion En beste voedsel!
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Xlksas
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten vierde maar dan ook de laatste (POINTBOOSTING) je kan ook naar een beginners Slayer master gaan die heet vanakka hij is te vinden in Edgeville dungeon...!
400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Rs7llw
En daar je 9 tasks halen... Als je de 9 tasks heb gehaald ga dan naar het elfen dorp!
Of je kan ook naar Nieve gaan!
Als je daar voor je 10e task ga dan krijg je daarzo 50 punten en dat is zeker goed als je meer puntjes wilt verdienen! Doe dit over en over nieuw tot dat je de punten heb behaald en de Slayer Helmet in handen heb!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naja dit waren de 4 stappen wat ik had gedaan om de slayer helm in handen te krijgen!!!
Ik hoop dat jullie hier veel van oppakken!
Maar goed vond het leuk om mijn eerste zelfgemaakte guide te maken over....
Hoe je de 400 punten kunt halen met slayer!

Greeting from the clan member Dutch nation...
Leraaa!
(Leroy)
Keep the game on guys!
afro


Laatst aangepast door Leraaamonkey op di mei 24, 2016 10:15 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 19-05-16

400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 400 Slayer points guide voor een slayer helmet!   400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptydi mei 24, 2016 12:29 am

Thnx voor je inbreng Leroy! ik heb hem nog niet! neem deze punten mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchnation.forumactie.com
rils2
Sergeant
Sergeant
rils2


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 23-05-16
Leeftijd : 27
Woonplaats : Uterecht

400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 400 Slayer points guide voor een slayer helmet!   400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Emptydi mei 24, 2016 12:43 am

Tip: point boosting
Ga naar de makkelijkste slayer master in burthhope en vraag hem steeds tasks tot je bij de 10de 20ste 30ste (etc) bent en doe die. Ga daarna na naar de beste master waarbij je kan (bijvoorbeeld nieve) en doe daar je 10de task. Bij elke 10 en 50 krijg je namelijk extta punten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wenfrie.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 400 Slayer points guide voor een slayer helmet!   400 Slayer points guide voor een slayer helmet! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
400 Slayer points guide voor een slayer helmet!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Minigames uitleg soort van guide maar dan voor mini games!
» Slayer competitie
» Slayer competitie
» Slayer Competitie
» Slayer competitie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Nation :: Game guides :: Guides-
Ga naar: